Автоскло Київ

Автоскло Київ
Автомобільні скла – скла, що виготовляються для автотранспортних засобів за допомогою спеціальної технології, що збільшує надійність та безпечність виробу. Автомобільні скла діляться на три основні групи: лобове та заднє скло, а також бічні скла. Існує два основних типи автоскла – триплекс і сталініт. Кожному з них притаманні свої характерні особливості, які визначають їх призначення, функції, рівень безпеки і надійності.
Автоскло типу «Триплекс»
Автомобільне (автоскло) скло триплекс отримало свою назву завдяки своїй конструктивній особливості. Таке автоскло складається з трьох окремих частин, сполучених між собою. Для цього використовується два шари стандартного скла підвищеної міцності, між якими знаходиться тонка полімерна плівка, що скріпляє шари один з одним перебуваючи посередині. В якості полімерного матеріалу виступає поливинилбутерал, який може бути повністю прозорим або кольоровим відтінком. Склеювання шарів здійснюється під сильним тиском при високих температурах. У підсумку виходить монолітний скляний лист, з якого виготовляють різні модифікації автоскла.
Автоскло «триплекс» володіють наступними властивостями безпеки:
· підвищена ударостійкість;
· при сильному ударі по такому автосклу, воно не розлітається на безліч травмонебезпечних осколків, а утримується полімерною плівкою на місці, що дозволяє уникнути серйозних травм у водія і пасажирів під час дорожньо-транспортної пригоди;
· при ударі по автосклу типу триплекс можна відбутися тріщиною, яка за рахунок полімеру не розповзається по всій поверхні автоскло або невеликим дефектом, які можна оперативно усунути в автосалоні без повної заміни;
· триплекс підвищує рівень безпеки і захисту від злому зловмисниками – розбити таке скло досить важко з першого разу, поки злодій буде намагатися розбити таке автоскло сигналізація встигне сповістити власника авто про крадіжку;
· автоскло триплекз найчастіше використовуються для виготовлення лобових стекол, проте іноді зустрічаються на бічних і задніх стеклах.
Автоскло типу «Сталініт»
Сталініт – це особливий вид автомобільних стекол, що виготовляються по технології інтенсивного загартування. Температурна обробка скла здійснюється за допомогою швидкого нагрівання заготовки до високої температури і дуже швидкому рівномірному її охолодженні. Найчастіше з сталініту виробляють заднє і бічні автоскла. Такі стекла характеризуються хорошою міцністю, але при сильному ударі, що перевищує їх міцність, такі автоскло розсипаються на невеликі осколки з тупими краями, нездатними поранити людину.
Незважаючи на свою надійність, такі автоскло набагато легше зламати зловмисникам. Також за серйозної аварії, дрібні осколки все ж можуть завдати шкоди незначний водієві і пасажирам. Крім іншого, скла типу сталініт не підлягають косметичного ремонту.
Особливості маркування автоскла
Кожне заводське автоскло обов'язково супроводжується належної маркуванням, в якій міститься корисна для водія інформація:
· Тип автоскло – багатошарове, пластикове, вітрове, ударостійке тощо;
· Дані про заводі виробника, товарний знак;
· Код країни, де було виготовлено і пройшло сертифікацію автоскло;
· Знак відповідності даного автоскло прийнятим міжнародним стандартам якості;
· Дата кінцевого випуску.
Пильне вивчення заводського маркування дозволяє отримати максимальне уявлення про автомобільному склі для прийняття рішення про купівлю.
Допоміжні елементи на автомобільних стеклах
Автоскло можуть супроводжуватися різноманітними отворами і функціональними кріпленнями під різні девайси – датчиків світла, дощу, системи обігріву, антени і ін Зазвичай, основні отвори відводяться ще на виробництві автомобіля. Однак деякі автовласники бажають самостійно вдосконалити стандартні автоскла, доповнюючи їх різними елементами, виконуючи тонування і т. д.
Коли необхідна заміна автоскла
1. Удар по склу твердим предметом може залишити великі відколи, подряпини або тріщини. Якщо вони не підлягають косметичного ремонту, автоскло краще замінити, щоб уникнути нещасних випадків;
2. Після ДТП як правило страждає лобове скло, пошкодження якого завжди вимагають оперативної заміни, так як через це знижується видимість і уважність водія на дорозі;
3. З часом скла зношуються під впливом абразивних частинок, зледеніння з-за чого утворюються мікропошкодження погіршують видимість. Рекомендується проводити заміну лобового скла кожні 80-100 тис. км пробігу, а бічних і заднього – 150-200 км автопробігу;
4. Внаслідок вандалізму завжди потрібна оперативна заміна автостекол.